top of page
  • תמונת הסופר/תזהר שחם

על כוסות, ציפורים, רישום וטעויות מוצלחות

כוסות תמיד היו הפייבוריט שלי. לכל אדם יש בדיוק את הכוס שהוא אוהב לשתות בה. עם או בלי ידית, דקה או עבה, גבוהה או נמוכה, רחבה או צרה, גימור מט או מבריק, עם או בלי רגל ועוד ועוד. בשנתיים האחרונות אני מתמקדת בכוסות, מחפשת צורות חדשות עושה נסיונות של גלזורות ולאט לאט מדייקת.



כידוע ציור ציפורים זה משהו שמלווה אותי לאורך השנים. אני מוצאת את עצמי מתרגשת מהכמות העצומה של הצופיות בגינה שלנו, מאדום חזה שפתאום מופיע לכמה ימים, מלהקה של עגורים שחולפת מעלינו, מנחליאלי שמופיע פתאום (זה מרגש במיוחד כי אני לא אוהבת את הקיץ).


בחודשים האחרונים אני עוקבת, בנשימה עצורה, אחרי Israel Raptor Nest Cam - מצלמות שעוקבות ומשדרות בשידור חי מקינים ברחבי הארץ של עופות דורסים בסכנת הכחדה.

24 שעות ביממה של דגירה, בקיעה, האכלה, פריחה מהקן, רגעי אושר, דרמות וגם טרגדיות.

ממליצה לכל אוהבי הטבע לעקוב! מתוך האהבה הגדולה לטבע והעיניין הרב בעופות דורסים, החלטתי לקחת את זה עוד צעד קדימה, ונרשמתי לשיעורי רישום. מלבד העובדה שכל כך נהניתי לקחת משהו לעצמי, למדתי המון על פרופורציה, שכבות, אור וצל, סוגי עפרונות ועוד ועוד. אני חושבת שזו רק ההתחלה.

נשר | עיט ניצי | חיוויאי



לקראת הקולקציה החדשה שהתבשלה במוחי, בחרתי להדפיס את הרישומים החדשים על הכוסות הכי גדולות בחנות כדי שאפשר יהיה לראות את הפרטים הקטנים של כל רישום ורישום. הגלזורה האפורה/כחולה נולדה מטעות ולא ניתן לשחזר אותה, לכן זו מהדורה מוגבלת. אחרי שתיגמר אמציא משהו חדש ומעניין. ובינתיים כל הכוסות כבר מצוחצחות בחנות!



על הצילומים המרגשים אחראי דויד סת'.

bottom of page